tisdag 13 januari 2009

Svettiga promenader

Ojoj...är så trött. Vad är det som händer??? Var är solen?? Känns inte som det blir dag och ljust på hela dygnet. Men igår var jag och solade och tränade, så då kände jag mig lite piggare. I typ en timme. Har hittat ett så himla roligt pass på ultuna, måndagar 20.00. Lite sent men, då kan man åka dit i tid och sola lite först. Det är ett vanligt medelpass. De brukar kunna vara lite enformiga, men inte det här. Kul!! Imorrn blir det "bräda" på Ekeby. Det ser vi fram emot.

Egentligen, när jag tänker efter, så skulle jag inte behöva träna på friskis överhuvud taget. Igår så småsprang jag med vagnen till ÖP. Vägen dit är en enda lång uppförsbacke, som just nu är mjuk av lera så vagnen blir typ tre gånger så tung, och promenade tar ca 20-25 minuter. Jag var helt svettig när jag kom fram, inte så trevligt. Så idag bestämde jag mig för att testa och cykla med liam till ÖP. Gick något snabbare, men jobbigt var det. Extra jobbigt blev det också då det var dåligt med luft i bakdäcket. Svetten satt som små pärlor i ansiktet på mig när jag kom fram. Vi får se hur jag tar mig dit i morgon?!

Efter lunch så kom M & M förbi och då blev det först en promenad med Zigge för att sedan gå inomhus för lite lek och bus. De är så himla söta tillsammans de där två.
God natt

1 kommentar:

ninalina sa...

Gud, vad du tränar hela tiden!