fredag 16 januari 2009

Fredagkväll

Sitter här ensam och det är bara s..t på tv. Som vanligt, en fredagskväll. Som alla kvällar. Min ensamhet kan ni se på bloggutseendet.....i brist på aktivitet/sällskap. Liam sover, Zigge sover, M är på innebandyträning och därefter studentfest. En lagkompis blev färdig lärare nu i januari. Men så ensam har jag inte varit. Har fördrivit tiden hemma hos mina föräldrar, med god mat (bakad potatis) och trevligt sällskap.

Nu kommer m innanför dörren......

I övrigt så har dagen varit lugn och kall. Usch vad kallt det är ute. Men hellre så här än plusgrader, slaskigt och mörkt (zigge drar in så mycket smuts då). Jag har iallafall gjort en fysisk aktivitet idag, dragit liam i pulkan runt huset ett antal varv. Det är tyngre än vad jag trodde. På em kom en kompis till oss förbi och lämnade sin bil, då han och hans tjej skall åka till Thailand i 14 dagar. Tanken var ju att vi skulle med, hade bokat o allt. Men man kan inte få allt. Vi avbokade, då vi istället bestämde oss för att bli husägare. Och det ångrar vi inte en sekund. Thailand får vänta. Men lite sol och värme skulle ju inte skada. Hit skulle vi ha åkt:

Inga kommentarer: