torsdag 15 januari 2009

Bad-torsdag

Idag har vi, jag o liam, tagit bussen till Fyrishov. Han älskar verkligen att bada. Men vi är dock mest i de varma bässängerna än så länge.

Idag hände dock ett litet läkage innan badet. Hade precis satt på honom badbyxorna, då jag hör hur han "tar i" och det sprakar till. Jaha, bara att gå in på toaletten och ta av dem och skölja byxor och rumpa. Precis när jag tagit av honom badbyxorna så ställer han sig och kissar på golvet....hahah.....jag stod bara och tittade och skrattade för mig själv. Vad annat kunde jag göra. Så idag har jag både hunnit med att byta och skölja badbyxor fulla med bajs och skurat toalettgolvet inne i Fyrishovs omklädningsrum. Usch. Tänk vad mycket bakterier och annat som finns på dessa golv. För att inte tala om i badvattnet. Tur att bakterier inte syns.
(Han verkade bättre i magen under morgonen, därav att jag vågade åka och bada =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ang röda stjärtar. Noah har ju varit så röd X antal gånger och har det blivit sår ska man inte smörja alls utan lufta lufta inte heller pot mjöl då. Är det bara illrött men inte sårigt smörj ett supertjockt lager salva på rumpan så fastnar inte bajset om du missar att kolla på en kvart.
Provat majsvälling?