fredag 9 januari 2009

Friskis, Fyrishov o långpromenad

Oj vilken start på det nya året. Började som sagt med ett medelpass på friskis och svettis i tordagskväll med M. Var jätteroligt och framför allt skönt att se att man inte legat på latsidan under det senaste halvåret. Orkade riktigt bra.
Sen var det ju dags för bad med smågrabbarna på Fyrishov. Och oj vad liam trivdes. Han somnade med overallen på mitt på golvet i omklädningsrummet efteråt. Då är man riktigt trött! Inte nog med det så fick jag någon dum idé och fick för mig att jag skulle gå hela vägen hem, från fyrishov till bergsbrunna, med tung packning och vagn med en sovande liam. 2 timmar tog det och det var längre än jag trodde, men skönt efteråt. Gick och la mig 21.00 igår och vaknade 07.30 av att liam satt i sin säng och pratade för sig själv.


Idag har inget speciellt alls hänt. Vi har gungat i lekparken, zigge har skällt ut en lite ponny som ville hälsa på oss genom stacketet och så har jag kollat på filmen som gick igårkväll på tv "matte söker husse". Den var inge vidare.

Nu skall jag laga lite mat, får se vad jag lyckas skrapa ihop från kylskåpet. Det ekar!!

3 kommentarer:

ninalina sa...

Oj, vad duktig du är!!
Kollade också på Matte söker husse. Håller med - den var sådär, ändå var jag tvungen att kolla hur den slutade.

Anonym sa...

Blir kul att ses nästa vecka! Väldigt imponerad av promenaden!! =)

Anonym sa...

HERREGUD! Vad är du gjord av? När jag var hemma med barn var jag nöjd om jag gick till bussen för att sedan dricka en latte på stan. Go girl. Och gissa om du inspirerar. Friskis nästa.