lördag 17 januari 2009

Filmrecension

The Strangers - Filmen blev nog läskigare för att jag fått höra det av vänner tidigare, men lite läskig var den allt. En bra film som absolut är sevärd. Den kanske inte riktigt tillhör den typen av film som har en djup mening och som ettsar sig fast. Kändes som att den blir lite "för mycket" på slutet. Den är inspirerad av verkliga händelser och det skrämmer en lite, måste jag erkänna. Den har legat på en tredje plats på biotoppen i USA.

Mitt betyg: (skala 1-5)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet inte vad det är för film, men jag har blivit sjukt mesig sen Max föddes. Älskade skräckisar förut men nu tycker jag allt är läskigt...
Marcus håller på att natta Max nu, sen kväll ikväll.........
Lyxigt med shopping! Är i stort behov av det jag med men orkar bara inte =( Mina stretch-jeans jag köpte på Ge-Kås i slutet på sommaren är dock förstora nu och det är det enda paret byxor jag äger förutom två par mjukisbyxor (det ena paret tränar jag i, det andra är det hål i....). Hmm, måste nog ta mig ner snart.....

Ha en bra söndag! Ser fram emot det enda träningspasset denna vecka *längtar* Kram!