måndag 19 januari 2009

Skönt trött i kroppen

Jag har nog gått runt en mil idag om jag skulle lägga ihop alla svängar. Så jag var inte alls sugen på att åka och träna... men jag tog mig i kragen. Vet ju att jag mår så bra efteråt. Passade på att sola innan träningen också, så nu har jag fått upp lite grundfärg. Nu är jag faktiskt mycket piggare än innan jag åkte och tränade, skönt d. Men man lurar sig lätt, så nu blir det en snabbdusch sen direkt i säng.

Jag måste börja ta mig i kragen på morgonen. Vi sover oftast till minst 08.00 (ibland 09.00) och det är ju skönt. Men man hinner ingenting. Jag får stressa som en galning varje morgon för att hinna med allt innan öppna förskolan, samma sak innan musikleken. Så från och med nu ska jag ställa klockan på 07.00. Så får vi se hur många gånger jag snozzar innan jag går upp =) Bättre att gå upp i tid och hinna på aktiviteter och sedan lägga sig i tid på kvällen.

Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ställa klockan på sju! Det har inte jag behövt på fyra år typ.Ha ha ha. Se till att vila också när du är hemma. Annars kommer du ångra dig när nästa bebbe kommer.