lördag 17 januari 2009

Grekisk pastasallad

Efter en låååång utevistelse, med både pulkaåkning och promenad, där vi råkade stöta på mina föräldrar i spåret(trevligt med sällskap), så var det dags för lite lunch. Jag och m åt en god pastasallad med fetaost mm, medans liam fick köttbullar och "skruvar"(som stor-liam skulle sagt). Nu funderar vi på om vi skulle ta en biltur ner på stan en sväng. Jag skulle verkligen behöva ett par nya jeans, då mina enda jeans som jag hade och tyckte om fått ett fint titthål på knät. Vi får passa på att åka en sväng medans zigge fortarande är trött och nöjd efter dagens aktiviteter utomhus. Vi får se om jag kommer hem med ett par nya byxor eller inte (jag hatar att prova byxor).

Hej svejs!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig dag ni verkar ha! Marcus jobbar =(
Det långa inlägget fanns visst! =) Vi får höras om torsdag, skulle som sagt va jättekul. Har precis fått mens men det borde va över tills dess. Hoppas jag.
Vi ses gärna varje vecka oavsett om det är torsdagar eller nån annan dag! Och vi har heller inget emot att köra till er, alltid trevligt att säga hej till päron en snabbis!
Nu ska jag blogga lite och sen kanske hinna läsa lite bok innan Maxen vaknar!
Ha en fortsatt bra dag!

Anonym sa...

Blev det nå stan och kläder? Hittar du de perfekta jeansen måste du meddela är på ständig jakt.