fredag 10 juli 2009

trött för jämnan

Är det på grund av mina sena kvällar, vitaminbrist eller något annat kanske. Är så jättetrött jämt. Eller snarare seg. Vaknar liksom inte riktigt till på hela dagen. Förutom på kvällen, vid 23-tiden då jag tänker att jag borde gå och lägga mig. Då blir jag plötsligt väldigt pigg. Ändå så sover vi ju till nio, tio-tiden varje morgon. Jaja, kanske är det "mysiga" vädret som gör det. Det blir ju aldrig ljust riktigt. Men nu är det faktiskt sol här i b-brunna. Så ut och inta vitaminerna....

- Hanna, angående bänken du nämnde. Något som jag verkligen skulle vilja ha är någon liknande denna:
Vad säger du om den? Din stil?

1 kommentar:

Hanna sa...

Verkligen min stil! Det är en sån jag ska hämta hem i veckan - antingen i blått eller träfärgat :)
Älskar den vita, romantiska stilen.

Vad fint badrummet blev! Kul med något med färg till kanske? Eller gråa handdukar som hänger på det vita?