fredag 10 juli 2009

inte igen

Jaha, då blev det ännu en sen kväll. Men idag har vi faktiskt haft besök av några goda vänner, så idag har vi inte bara suttit uppe och tittat på något dåligt program på tv. Men oj vad det regnar ute. Har tydligen kommit över 100mm på vissa håll i landet. Men vårt nylagda gräs på framsidan växer så det knakar iallafall =)
Man måste se det positiva i allt. Känns som att sen Liam föddes så har jag börjat se mer positivt på saker. Uppskattar mer vad man har liksom. Förut grävde jag lätt ner mig i saker och gick runt och störde mig på små ting. Kan jag absolut göra fortfarande, men absolut inte i samma utstreckning. Skönt det!
Våra vänner som precis åkte hemåt ska gifta sig i slutet på augusti. Och oj vad jag ser fram emot det. Ska verkligen bli jätteroligt. Har bara varit på ett bröllop tidigare. Nu pladdrar jag om allt möjligt känner jag. Undrar under vilken kategori jag skall lägga detta inlägg.... =)

1 kommentar:

HAnna sa...

Jag är precis likdan! Har gärna grejer framme men allt som står är oftast genomtänkt. Klarar inte heller av den oreda som det blir när man gör om. Byggdammet ger mej ångest. De har velat rensa ur öppna spisen flera gånger men jag har dragit i bromsen. Tänk hela vardagsrummet med soffa och matta som blir alldeles dammigt. Då måste rummet utrymmas! :)

Vad hittar ni på idag? Skulle vara kul omdet slutade regna för ett tag så man kanske kunde vara ute lite. Men då iofs är det massa mygg ivägen.
Tror vi åker en sväng till blomsterhandeln idag och kanske förbi min pappa. Ska sno en av hans utesoffor =P