torsdag 16 juli 2009

tidig kväll

Idag blir det en tidig sänggång för min del. Är så jättetrött. Vart jag än tittar ser jag bara min säng.......


Dagen i övrigt har jag näst intill tillbringat för mig själv. Jag har fixat till håret hos frissan. Klippning och färgning, alltid uppiggande. Därefter gick jag länge länge och kikade i affärer och unnade mig egentid. Det behövs ibland. Under kvällen har m tagit allt ansvar för småkillarna och jag har legat i soffan från det att jag kom hem.......lyx!! Nu ligger Liam och jag ska snart också krypa ner under täcket. Lite smått jag fick med mig hem idag:

Tänkte använda detta som serveringsfat, 39 kr


god natt.......




2 kommentarer:

c sa...

Det är nina-lina jag älskar. Kommer hälsa på dig när du jobbar nästa sommar. Kram

Hanna sa...

Vilka jättesöta muffinsformar! Vart är de ifrån? Tycker du om att baka?

Gud vad fint det blev i badrummet! Jättefint! Kul och skönt med nytt o fräscht!

Nageltjejen som står länkad från min sida tycker jag absolut att du kan ringa! Vet att hon har sagt upp sin lokal men du kanske kan hinna med henne innan hon slutar där. Jag ska hinna med det tänkte jag. ring henne på måndag, hon heter Anna och är världens gulligaste tjej! :)