söndag 19 juli 2009

stackars min mage

Jag fattar inte varför matvanorna alltid blir så mycket sämre under sommar och semester. Så dåligt, både tider och mat, som vi ätit de senaste veckorna är total katastrof. Av någon anledning har vi hoppat över lunch varje dag för att sedan vid 15-tiden varit döhungriga. Men då har vi alltid varit upptagna med något så runt 18-tiden har vi fått i oss mat. Och då ofta snabbmat då vi varit för hungriga för att ställa oss och laga mat. Jag vill ha riktiga mål mat på normala tider. Måste bli en ändring. Nu har jag suttit med ont i magen flera kvällar i rad. Inte värt det. Imorrn blir det ändring. Ska börja idag med att gå och lägga mig i tid så jag kommer upp i tid imorgon.

Så god natt på er....

1 kommentar:

Micaela sa...

Nu har jag äntligen uppdaterat mig!! Det va inte lite läsning jag hade i din blogg =)
Saknar dig! Ska bli kul att ses igen, och att se nya badrummet!