onsdag 15 juli 2009

har fått nog!!

Nagelbitaren har fått nog. Jag har bitit på naglarna så långt tillbaka som jag kan minnas. Men för ca 4-5 år sedan kom vändningen....jag började bita på nagelbanden istället =) Men nu har jag fått nog. Efter ett antal inköpta medel avsedda för nagelbitare, känner jag att jag måste gå en annan väg. Nu är min fråga om någon känner till någon bra nagelteknolog (heter det så?) i Uppsala som har hyfsade priser?? Jag hoppas och tror att om jag fixar till naglarna så kommer jag värdera dem högre och därmed inte äta upp dem...=)

4 kommentarer:

C sa...

Jag kör ju med måla, måla, måla. Funkar hyfsat bra. När jag har lösnaglar biter jag inte för då är det tjocka och går ej att bita på så jag tror absolut att det skulle funka för dig att fixa dem Men man måste ju göra om det hela tiden och det känns ju inte gratis Vet tyvärr ingen billig.

ninalina sa...

Jag har aldrig haft det problemet, så jag vet inte.

Malin Lundberg sa...

Hej Helena! Hoppas allt är bra med dig.. Jag bet också alltid på naglarna förut, minns inte riktigt hur jag klarade att sluta, men jag har märkt att dom växer mkt fortare om man filar dom ofta, även om dom redan är korta så fila dom.. så växer dom fortare och då vill du kanske inte bita ner dom igen =) Värt ett försök iaf :P Lite billigare än att gå till en nagelteknolog =) Ha de bra!

Anonym sa...

Hej! Jsg tycker du ska ringa Sara, jag fixar mina naglar där och de blir riktigt fina faktiskt, inte särskillt dyrt heller! Kram