söndag 12 juli 2009

god morgon

Har nästan precis klivit upp ur sängen. Eller jag har faktiskt hunnit med en promenad i skogen också. Men 10.30 gick vi alla upp idag....nice. Liam sov knappt någon middag igår, så han var rejält trött igårkväll vid 21 när han somnade på stört. Därav att han sov så länge gissar jag. Inte mig emot faktiskt.

Idag ska badrummet fogas. M silikonade alla hörn igårkväll så efter fogning + torktid så kan vi börja flytta in toalett och kommod...ska bli så kul. Och skönt framför allt att slippa gå ner på toaletten. Men det blir nog inte för ens imorgon det.

För min del blir det att så lite gräsfrön på baksidan och klippa gräset. Det är mina måsten idag...tror jag =) Jag har egentligen inga måsten.

Ha en bra dag alla....

1 kommentar:

Hanna sa...

Goddagens :) Har ni köpt en ny kommod eller var det något innan som ni sätter tillbaka? Vi behöver köpa allting nytt här =/

Ååh, hemmagjord saft överlag är jättegott! Speciellt fläder :)

Koppar samlar jag på. I olika mönster :) Den rosa där de kramas var ju oerhört fin. Kul ide med en varsin muminmugg :)