måndag 6 juli 2009

I love zink


Dessa godingar finns på Granit .

3 kommentarer:

c sa...

Brödburken var sjukt fin. Snart kommer ju Lagerhaus till Gränby också.

Hanna sa...

Kommer Lagerhaus till Gränby? Såg ovan.. Visste inte jag.. :)
Vet däremot att Indiska ska komma..

Ja, jag gillar äldre hus. Nog för att det skulle vara himla skönt att sätta sej i ett nybyggt och rulla ut gräsmattan. Men det är totalt ocharmigt och utan peronlighet.
Visst finns det att göra!? Var huset i gott skick? Inget fuktgenomslag o så? Minns bara att det inte fanns någon frys i köket.. :)
Målade uthuset för ögats skull. Blev jättefint, men trät är alldeles ruttet så det kommer inte kunna stå kvar i all evighet.
Går ju lagom fort när man har en kotte hemma också, eller vad säger du? ;)

Hanna sa...

Vet inte hur det funkar. Vet att det är viktigt med ventilation ut. Finns det på den väggen? Är din man/kille en händig en?
Känns ganska nödvändigt när man har ett äldre hus.

Har för mej att vi tyckte det låg jättefint, men att vi var oroliga för fasaden, har för mej källaren också och att vi tyckte det var lite för litet. Vårat hus och erat är säkert lika stora till kvm men vi är ganska långa och takhöjden spelade stor roll i många hus vi tittade på. minns inte om det var så i erat.. Sen klickade det inte så som det gör ibland när man tittar på vissa hus. När jag såg vårat på hemnet så visste jag att jag skulle bo här. Lustigt det kan vara :)