torsdag 18 juni 2009

storhandling

Storhandling var det som stod på schema för idag. Hela vårt förråd var dessutom överfyllt med skräp som ska till återvinningscentral för sortering. Kul förmiddag.... Men nu är det gjort. Förstår inte vad som gör att vi för varje kväll är uppe senare och senare. Nu går vi och lägger oss runt 00.00, vilket absolut inte är ok. Vi fastnar alltid framför Djurpoliserna på Animal Planet. Vissa borde inte få ha djur överhuvudtaget....skrämmande att se. Nu ska jag sova middag en stund innan Liam vaknar.

3 kommentarer:

c sa...

Vi brukar också kolla på djurpoliserna!! Hemskt men bra.
Men vi kollar betydligt tidigare..
Hur hittade du bloggen? och hur fattade du att de bor i ett hus lika mig. Nyfiken.

ninalina sa...

Ja - det brukar jag också kolla på! Visst är det hemskt ibland?!

Micaela sa...

Samma här, tiderna alltså... Lagom tills jag börjar jobba imorn...

Djurpoliserna tittade jag massa på förut men nu har vi inte kvar kanalerna så nu "slipper" jag....