fredag 5 juni 2009

hemmakväll - för mig alltså

en god och stillsam måltid har vi nu intagit på vår favvo resturang i salabacke, aspentos. fetaostfyllda köttfärsbiffar med klyftpotatis och tzatsiki. till förrätt delade vi på en méze-tallrik...mums. släppte av m på stan, för att ta några öl med några kompisar. själv fick jag snällt åka hem till mina päron för att hämta upp liam och zigge. men inte mig emot, jag är en riktig hemmamänniska. älskar att sitta hemma och mysa i soffan med något gott och en bra film. nu hittade jag ingen bra film när jag var till ica för att hyra, så jag får väl sitta och bläddra runt bland en massa roliga bloggar istället. inget gott har vi hemma heller, men är fortfarande proppmätt ändå så......

hej hej

1 kommentar:

Micaela sa...

Blev ingen film här heller, alldeles för trötta. Vi har legat i soffan båda två och läst och nu ska vi förflytta oss till sängen. Ska nog fortsätta läsa lite till... =)
Ha en mysig kväll!