söndag 14 juni 2009

Bingolotto

Idag har vi varit ute på en biltur för att först åka till mitt jobb för att hämta min regnjacka (den kan behövas nu) för att sedan ta en sväng till ICA maxi för att köpa Bingolotter. Ikväll vinner vi storkovan =). Vi har inte spelat på flera år så nu är det dags. Ikväll är det även säsongsavslutning med extra många vinster. På tillbakavägen såg vi att det var Fyrismarknad, så in där var vi ju bara tvugna att ta oss. Loppisar är verkligen inte min grej. Jag tycker bara att det är jättepinsamt att stå och titta bland allt bråte när säljaren står 20 cm ifrån och bara hoppas på att man hittar något. En gammal arbetskollega stötte jag ihop med iallafall, alltid trevligt!

2 kommentarer:

ninalina sa...

Jag älskar loppisar! Man kan göra riktigt fina fynd! Jag hittade bl a en så gott som ny lampskärm för 50 kr (kostar 650 på Mio) på Fyrispark. Bäst är ändå små privata loppisar utmed vägarna på sommaren. I like!

c sa...

Jag tycker också det är pinsamt. Dessutom ska man ju hellst pruta ännu mer pinsamt.