lördag 27 juni 2009

soldäckad

Efter en hel dag ute på landet (Björklinge) med sol och bad, kände jag mig totalt däckad. Åkte hem vid 16-snåret. Gick en sväng med Zigge, för att sedan kasta mig i sängen. Och där blev jag liggandes med en Liam som hoppade på min rygg tills m kom hem. Kände mig helt färdig. Men så här mot kvällskvisten får jag alltid ny energi. Härlig frisk luft och så lugnt och stilla. En timmes promenad med Zigge har det blivit runt 23-tiden de senaste kvällarna. Faktiskt jätteskönt. Konstigt, fåglarna kvittrar för fullt. Sitter ute på verandan och skriver. Men nu måste jag rusa in, myggen äter upp mig. Förbaskade mygg, måste nog köpa myggljus. Sov gott...
Liam är inne i en så otroligt mysig period nu. Glad, positiv och allmänt nöjd. Man märker att han börjar vilja kommunicera mer, han busar på ett annat sätt och tar kontakt på ett annat sätt. Jättekul tycker jag. Min fina lillkille börjar bli en stor kille nu... *stolt* =)

Inga kommentarer: