söndag 21 juni 2009

ont

Har sån fruktansvärd värk idag.....man blir helt sänkt!! Men vi har iallafall tagit oss iväg ner på stan, där jag hittade ett par tokfina adidassneakers. Var in på scorett och fick syn på godingarna. Fanns såklart inte i min storlek. Killen i kassan kollade upp och det fanns kvar i min stl i en butik i sthlm som kunde skicka hem dem för 150 kr extra. Då skorna kostade en slant redan innan muttrade jag lite och gick därifrån. M tyckte vi skulle gå in på stadium för att se om de fanns där. Troligt, tänkte jag men gav det en chans. Till min stora förvåning fanns de där också.......PÅ REA. Fast att det var rea på dem stod inte i affären, utan på kartongen när killen kom ut med dem från lagret. Gissa om jag var nöjd?! Nu har vi precis kommit hem från några vänner där vi grillat och ätit hemmagjord cheesecake med blåbär. Mums!!

2 kommentarer:

ninalina sa...

Alltid kul att fynda. Då kan man se det som att man tjänat lite pengar och köpa en fin topp också =)

c sa...

Vad för värk? Rygg,huvud eller mens? bild på skorna tack.