onsdag 24 juni 2009

camping för fåglar - finns hos oss

Är den inte charmig så säg. Har gått och spanat på denna sen vi flyttade hit. Ett hus, några gator bort, har en likadan hänger i trädgården . Funderade länge på om jag skulle knacka på och fråga var de köpt den, men så visade det sig att svärmor köpt en för ett tag sen, mest för att retas med sin karl (som hatar husvagnar). Därav fick vi den. Det lustiga var att jag idag låg och läste nya mama-tidningen. Och husvagnen är, konstigt nog, med i ett repotage där, där de berättar att den är inköpt på Rusta. Aha, tänkte jag, måste till Rusta. En timme senare kommer M hem från sin mamma, med denna!!! Läskigt!!

1 kommentar:

c sa...

Jag har också spanat in den Så cool. Men den var slut på rusta när jag var där. 100 kr är ju som hittat. Kram