måndag 15 juni 2009

Nu drar jag..

...ner på stan. Ska träffa några gamla jobbarkompisar och äta en bit mat. Vi brukar träffas några gånger per år och uppdatera oss lite om vad vi pysslar med =) riktigt trevligt!! Idag ska vi gå till en resturang som ligger inne i H-centrum som heter Plock. Ska tydligen vara bra. Man beställer in flera olika smårätter. Vi brukar ta olika resturanger varje gång. Sist var vi på en italiensk som ligger i backen på st:olofsgatan, tror jag. Il Forno, tror jag den heter. Den kan jag verkligen reommendera, supergott.

Trevlig kväll....hej hej

2 kommentarer:

Micaela sa...

Glömde fråga hur ni mår, om ni börjar bli friska? Skulle va kul att ses nånting innan jag börjar sommarjobba på måndag. Kommer nog vara rätt så sliten de närmaste fyra veckorna efter det....

Kramar

c sa...

Oj vad mysigt!! Varför går aldrig ut å äter? Kanske vi skulle ta en bio och restaurangkväll med nina-lina dina nuvarande kollegor.