torsdag 27 november 2008

Vilken vekling jag är

Ojojoj, vilken fm!! Skjutsade iväg M till Memira för ögonoperationen vid 09.00, åkte sedan vidare till Gränby Centrum för att spana in de nya butikerna på övervåningen. Trodde alla affärer på Gränby öppnade 09.00, men så fel jag hade. Däremot så hade Stadium någon extrakampanj nu så det var hur mycket folk som helst där, inte ens värt att gå in och trängas med vagnen. På övre plan var det barnvagnarnas våning....hur många som helst som stod och väntade på att få preja sig fram då dörrarna skulle slås upp. En snabbtitt blev de i alla butikerna , därefter var det åter dags att åka ner på stan igen för att hämta upp min nyopererade sambo. Nog för att jag e känslig för blod och sånt...men så här känslig trodde jag inte att jag var! Det enda som är annorlunda är att M är tvungen att under några dagar använda solglasögon för att skydda ögonen. Därefter så skall han aldrig behöva använda vare sig glasögon eller linser mer. Men så läskigt....jag fick lock för öronen började svettas...höll faktiskt på att svimma! Var tvungen att köra kalluft genom fläckten på bilen hela vägen hem och M fick definitivt inte nämna något om ögonen..hahah, vilken vekling jag är.... Väl hemma höll jag på att svimma när jag klev ur bilen, började må illa när liam skulle äta, slutade med att jag fick gå iväg och kräkas... Och allt detta för att jag i huvudet bara tänker på opererade ögon!!! Stackars M, nyopererad och behöver pysslas om och jag som förväntas pyssla om ligger halvdäckad på golvet, för att iallafall kunna roa liam =) Vilken fm!! Nu ska jag passa på och vila, liam sover!

Inga kommentarer: