fredag 28 november 2008

Stor besvikelse!!

Var till Fullerö idag i hopp om lite julstämning. Men där gick jag på en rejäl nitlott. Vilken besvikelse. Det som mötte mig innanför dörrarna var ett enda stort kaos. Fick ingen inspiration alls, var bara allmänt rörigt därinne. Jag var tvungen att fråga om de skulle få in mer julsaker, men inte det heller.

För övrigt så har detta slutet på veckan varit en aningen segt. M kan inte öppna ögonen och liam har verkligen varit i sitt esse....mer en så behöver jag nog inte skriva om detta.

Trevlig helg alla glada

3 kommentarer:

ninalina sa...

Jag som också hade tänkt att ta en sväng förbi fullerö, men det kanske inte är någon idé då.

Anonym sa...

Stackars pojkarna =(
Jag åkte från Ica Sävja till Gårdsvägen kl 15.08 så det va säkerligen jag! =) Jag brukar alltid kolla om jag ser dig ute med vovven men igår va jag stressad för Max, hemma hos mina päron va hungrig (det va barnmat jag handlade) och jag va jättehungrig (du kanske hann se att jag proppade i mig en baguette medan jag körde...) så jag missade dig!
Har du tid nåt i veckan?
Vi måste skynda oss iväg nu, men vi hörs! Kramar!

Anonym sa...

Jag sa ju det. De har ju mer på coop kan jag säga.