tisdag 25 november 2008

Köpfrossa...

...dock inte för mig...för sambon!! Vi tog som sagt en kvällstripp till Gränby Centrum för att gå och strosa lite. Jättemysigt faktiskt. Nästan inge folk alls...skönt!! M hittade först en jättesnygg vinterjacka inne på Åhlens. Där passade vi även på att köpa en jättefin dörrkrans till ytterdörren...blev jättebra! Sen hade de 50% på hela Dressman butiken. De brukar inte ha så mycket snyggt där men 4 tröjor lyckades vi skrapa ihop..riktigt snygga var de också! Själv fick jag nöja mig med en flaska vin från systemet och en limpa o några kvisttomater från Kvantum =) Men en väldigt trevlig kväll fick jag gratis =)


När vi kom hem vid 21.00 trodde mamma och pappa att lilla liam skulle somna på stört, men inte! Han rev runt, pratade, gick och höll igång som aldrig förr. 22.00 gav mamma Helena upp och la ungen i säng...han somnade på stört! Så nu lär mamma få en lååååång och behövlig sovmorgon =)


Sov Gott....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jäklar vad påfyllt det va här nu då! Jag som är så trött! Får läsa ikapp imorn.... =) Sov gott!
Kramar