torsdag 6 november 2008

Svårt att sova...

Kan inte sova...jobbigt!! Har legat och vridit och vänt på mig i över en timme nu...så jag gav upp. Tänkte att då kan jag ju passa på att utföra min utmaning som jag fick av BaByBoOo0 för någon vecka sedan...

Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag brukar aldrig ha svårt för att somna, men idag....trodde man skulle vara dötrött för jämnan när man blev mamma... Jag måste ha fått världens underbaraste bebis =)
2. Jag är ett städfreak.... Många disskusioner här hemma startar med att jag far runt som ett yrväder och frenetiskt plockar grejer överallt och skäller på min stackars sambo, som får hela skulden för all röra i vårt hem...förlåt mig älskling =)
3. Har råkat färga mitt hår chockrosa en gång då jag försökte färga håret lite åt det röda hållet på nyblekt hår...ingen bra idé kan jag meddela =) Ej att rekommendera!!
4. Älskar att vara mammaledig och skulle kunna vara det resten av mitt liv....Ska fråga sambon om jag inte kan få bli hemmafru...på heltid!
5. Måste erkänna...jag hatar julen....får man säga så!? Tycker bara att den högtiden medför en massa stressiga människor och en massa måsten!! Men maten är det inge fel på...så länge som man bara behöver äta den högst 2 ggr under julen!!
6. Jag stormtrivs i hus....slippa alla grannar tätt inpå. Här rår man verkligen sig själv och sin familj....och....man är aldrig sysslolös!!
7. Längtar såååååå till sommaren!! Räcker med att få leka i snön en gång...kanske två....sen vill jag ha värmen tillbaka!!

Har dock inte så många vänner som bloggar men jag skickar utmaningen till de som gör det. Här kommer de:

Micaelasruta
Grabbmamman
Nina-lina

Ni är utmanade... Lycka till!!

1 kommentar:

ninalina sa...

Kul med några inlägg! Jag har antagit utmaningen!