söndag 30 november 2008

Julgran eller inte?

Vi har funderat om o om igen om vi skall ha gran inne i år eller inte. Först bestämde vi inte, men nu är vi mer inne på att ha gran. Vi har ju ett hörn i vardagsrummet bakom sofforna där den troligen skulle få vara i fred. Ingen "riktig" jul utan gran. Vi har alltid haft en riktig julgran inne och det luktar ju så gott. Vi har också fått erbjudande om en gratis gran från mäklarhuset som vi köpte huset igenom. Vi får fundera lite till tror jag...

hmhmhm......

2 kommentarer:

ninalina sa...

Granarna skulle tydligen bli dyra i år - så passa på om ni nu ändå får en gratis!

Anonym sa...

Vi har också funderat fram och tillbaks men nu har vi nog bestämt oss för gran. Det luktar ju som sagt så gott!!!
Nu måste jag sova. Är jättetrött! Minns att du skrev nåt i min blogg som jag skulle svara på, men jag har glömt bort va det va... Ber om ursäkt! Hoppas vi kan ses snart!
Kramar!