fredag 14 november 2008

Helgen som kommer..

...ska jag:


LÖRDAG:
  • sova
  • åka ut till mickes pappa på kalas ( mitt ute i skogen utanför örsundsbro..jättemysigt)
  • åka till återvinningscentralen o kasta innerdörrar, då vi satt in "nya" (begagnade)
  • hyra film
SÖNDAG:
  • sova
  • på kalas som liam blivit bjuden på
  • hem och "softa"
  • ta med mig liam o åka och titta på micke då han spelar match
En väldigt lugn och skön helg med andra ord...som helger skall vara =)

Snart fyller min lillkille 1 år.....usch vad tiden går fort.... Vart tog min lilla bebis vägen? Idag har han gått runt hemma..gått runt, själv alltså...ojojoj, nu börjar det hända grejer =)

Några minuters promenad från vårt hus ligger denna helt underbara plats...har blivit en hel del promenader dit nu under höstkanten.... Zigges favoritplats på jorden (förutom mattes huvudkudde då)

Trevlig helg...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina bilder! Från Stordammen?
Vad duktig Liam är! Helt otroligt att dom kan gå själva helt plötsligt =)
Våra nya dygnstider har ju varit helt uppochner nu när vi varit borta. Får se hur dom ordnar till sig nu när vi kommit hem igen!
Visst bokade vi in torsdagen? Ska bli kul! Kramar!