fredag 7 november 2008

Idolkväll...

Måste erkänna att jag egentligen inte alls gillar Idol...inte överhuvudtaget faktiskt!! Men så sitter man och slötittar på fredagskvällarna och vipps så är man fast..... Alice och Kevin...man kan ju inget annat än älska er, vilken utstrålning!!

Annars så har det inte hänt så mycket idag. Har varit och hämtat hem vår fyrbenta älskling...oj vad man saknar honom när han inte är hemma. Han är nämligen på semester två dygn i veckan =) Kan han verkligen behöva nu när Liam jagar honom 100% av hans vakna tid! Ska ta en liten kvällssväng med honom nu, sen ska vi krypa till kojs!!

Hej svejs...

3 kommentarer:

ninalina sa...

Jag har knappt kollat på Idol den här säsongen heller - men det lilla jag har sett av Alice så verkar hon jättebra!!

Vi ses kanske imorgon (det hänger lite på om jag får på vinterdäck idag...

Anonym sa...

förra säsongen av idol missade jag nog inte ett avsnitt, det va så himla många bra med! men i år har jag faktiskt inte sett mer än tio minuter. så det kan gå!
marcus och jag försöker komma på vad vi ska göra ikväll när vi har barnvakt men allt bara blir fel =( kommer väl sluta med att vi bara är hemma med max som vanligt...
hoppas ni har en trevlig helg i alla fall!
kramar

Anonym sa...

jag fullkomligt älskar italiensk mat!! men har faktiskt aldrig varit där =( du menar il forno a legna (eller nåt...) i backen? sökte jobb där när dom precis öppnat men hade ingen erfarenhet. det verkar mysigt dock! trattoria commedia äter vi ofta på med min familj, födelsedagar etc, mitt emot bowlaget.
har micke varit borta hela kvällen? =( tråkigt. max har de senaste dagarna börjat bli riktigt lätt-uttråkad av att vara hemma och då är det mycket missnöjes-gnäll...
nej vet du vad, nu måste jag sova!!!!
massa kramar!