torsdag 6 november 2008

Torsdagkväll

Idag har vi äntligen fått upp lampan ovanför matbordet....tack pappa för det!!! Man har ju verkligen ett tryggt gäng omkring sig.... Sambo är snickare + kakelsättare, pappa elektriker, Liams farbröder snickare, Liams morbror snickare...och till råga på allt...Liams mormor är "dagisfröken".....kan det bli bättre!? Liam kanske kan bli rörmokare.... Bild på lampan kommer i ett senare inlägg...förhoppningsvis! Nu måste jag hitta på någon bra lösning med gardiner...hmhm..får nog klura på det ett tag.

Spännande o se hur sent man somnar i natt.. Igår blev det inte för ens framåt 02:30!! Då hade jag hunnit blogga, beställt hem de flesta julklapparna från nätet och läst Aftonbladet! Tur att Liam sov till 09:00 imorse =)

Har tittat på Nytt läge på tv4 idag...vilket bra program... Men Anna Skipper hon kan slänga sig i väggen...vilket skämt det programmet är!!

Sov gott!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

det verkar inte funka när jag skriver kommentarer. men jag försöker igen. gick det??

Anonym sa...

nu gick det!!! =)
jag skulle säga att bilen är vråltuff!! och jag är riktigt impad över julklappsköpen, jag har inte ens börjat tänka på det än. har två familje-födelsedagar att klara av i november först... vilket datum fyller liam år? i början på december nån gång?
massa kramar!!

Anonym sa...

haha! vi har också försökt förr men inte lyckats =) men nu har vi hållt schemat i fyra dagar jippi! =)
det kändes jättejobbigt på väg till jobbet igår... va nästan helt svettig när jag klev innanför dörren. men sen gick det ju jättebra så det var lugnt =) när man varit borta så länge känns det nästan som att dom glömt bort en, fast det i själva verket är jag som glömt bort dom =)
stora pojken! visst går tiden så himla fort!?!
nu försöker max gnaga sig ur bältet i ikea-stolen.... men jag hann äta lunch iaf!
kramar!