tisdag 26 januari 2010

tisdag morgon

Vaknade 07.30 av väckarklockan, snoozade till 08.00. Åt två mackor och klädde på Liam. Liam vaknade vid 03.30 inatt, då la jag mig i hans säng och lyssnade på Emil i Lönneberga i ca 40 min utan att lillkillen somnade. Jag sov dock, så mig gick det ingen nöd på =) Strax efter 04 gav jag upp och flyttade över oss till vår säng. Jag somnade men Liam låg vaken en timme till. Strax efter 05 gick jag upp och gjorde iordning en flaska välling. Den drack han upp i ett nafs och somnade sen på två röda. Han har ätit så fruktansvärt dåligt sen han blev sjuk tisdag förra veckan. Ingen mat, ingen frukt, inget mellis. Bara lite saft, oboý, piggelin och välling nån enstaka gång. Tycker han borde vara jättehungrig. Men inte. Nu är han på dagis iallafall. De skulle på utflyckt till pulkabacken så jag hoppas han äter bra tillsammans med de andra barnen sen till lunch.

Själv ska jag ut på en promenad med Zigge. Sen ska jag bara vila!!
Ha en bra dag...

1 kommentar:

Micaela sa...

Så sanna ord du skriver =) Och jag vet ju det själv med... Men det är svårt att bortse från allt som "behöver" göras. Och speciellt jobbigt är det att plötsligt känna mig så deckad när jag har mått så otroligt bra heeela graviditeten. Men nu har Max somnat äntligen och jag ska blunda på soffan =)
Hoppas ni fick en härlig promenad! Ser ut att vara jättefint väder nu, men har faktiskt inte tänkt på hur det varit under förmiddagen.

Tror faktiskt Liam kommer äta när de andra barnen äter!
Massa kramar!!