söndag 17 januari 2010

ensam eftermiddag

Vart en lugn em för min del, då Liams farmor plockade upp Liam för att åka och kika då m spelade match idag. Skönt, för nu kan man återigen använda alla rum utan att släpa runt gipsdamm i resten av huset =) Jag passade alltså på att städa med andra ord =) En god lasange, vitlöksbröd och en sallad hann jag också slänga ihop, lagom tills m kom hem, tillsammans med Liam, farmor och hennes sambo. Kvällen bestod alltså i middag framför Robinson. Efter det klippte jag m. Kul, börjar känna mig mer och mer säker med klippningen för varje dag nu. Och det var verkligen på tiden!!

Imorrn blir det en heldag i bilen. Ska åka till min bror med familj i Söderhamn!!

Sov gott...

2 kommentarer:

Hanna sa...

Åka och hämta sängen? :) Kul att det är färdigstädat. Jag hade fått psykbryt på allt damm.
Har du ngt bra recept på lasagne? Jag brukar inte göra det för jag har inte hittat något recept jag gillar.
Kör försiktigt!
Klart jag säger till när han är här! =D Kramar

Micaela sa...

Ha en trevlig dag idag!

Om jag lyckas få lite pengar från försäkringskassan denna månad så ska jag boka klipptid hos dig snart =) Kanske jag redan sagt iofs.... Minnet är inte det bästa nuför tiden. Har väl iofs aldrig riktigt varit bra! =)

Massa kramar!