lördag 23 januari 2010

ska det aldrig ta slut...

Jag blir tokig på den här j...a hostan, känns som att hjärnan snart kommer att svälla och explodera sönder hela huvudet. Samma sak för stackars Liam. Och den receptfria hostmedicinen från apoteket gör sig nog bättre i avloppssystemet =) Nej nu är jag riktigt negativ..... Men om hostan inte ger med sig snart så kan jag glömma skola på måndag!! Stod ut hela fredagen, men fick ett riktigt hostanfall när jag stod med en kund och var tvungen att gå iväg och dricka vatten och ta en halstablett. Tog flera minuter innan jag kunde gå tillbaka och fortsätta. Pinsamt!!!

Idag har det skruvats garderob. Nu är Liams rum så gott som helt klart, så när som på några tavlor som vi inte vet vad vi vill ha än. Men det blev verkligen så jättefint. Där skulle jag vilja stänga in mig och bara vara. Nu ska vi ta det lugnt med renoveringar ett litet tag framöver. Sen blir det att ta tag i nästa projekt här hemma..

Inga kommentarer: