tisdag 2 december 2008

Sjukt trött

Ojojoj, vilken dag. Storhandling på Kvantum. Passade även på att kika in i alla de nya butikerna medans det inte var så mycket folk.

Efter handlingen direkt hem för att baka saffransbullar. Gick "sådär". Tror jag hade för många järn i elden =) Bakade bullar samtidigt som jag gjorde en pepparkaksdeg till i övermorgon. Bullarna blev i jätteformat. Vet inte riktigt vad jag tänkte på, inte på att de jäser i allafall =)
Men men, nu är de klara i allafall. Lagom till liams kalas i helgen!! Hade tänkt slå på stort och servera "endast" hembakade delikatesser... Hmhmh, med tanke på hur det gick med bullarna så bådar detta inte gott!! Men tanken är ändå Saffransbullar, pepparkakor, chokladbollar och tårta såklart.

Nu ska jag lägga mig på golvet och sträcka ut ryggen... =)

hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker du är otroligt duktig som iaf försöker!! =)
Och visst är det otroligt skönt att ligga på golvet ibland?!?! =)
Ha en bra kväll! Kramar