tisdag 9 december 2008

Dagens händelse

Stod framför spegeln i badrummet för att sätta i ett par örhängen. Tappar ett örhänge.....hinner se hur det lilla örhänget faller rakt ner i handfatet och försvinner. Hade detta varit ett örhänge, vilket som helst så hade jag inte brytt mig. Men det var det inte, detta var ett par guldörhängen som hör ihop med ett guldhalsband jag fick av M för något år sedan. Inte mycket att fundera på, bara att börja skruva isär rören under handfatet och rota i "sörjan"..... Hittade det, tack och lov!
Har tänkte lite sen dess....kanske är rörmokare jag skall bli =) Vad tror ni om det??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet exakt vilka örhängen du menar. Du visade mig dem när du var här och åt oxfilé. Ha ha ha.

Anonym sa...

Ett rörmokarämne har nu ju hemma nu.
Fast han har kört mycket buss sista veckan..........