torsdag 11 december 2008

Äntligen dags...

...för sängen. Idag har jag nog inte vaknat på hela dagen. Svider i ögonen och allt känns segt. Bäst jag går och lägger mig och börjar om från börjar imorrn. Vädret ska ju knappast bli bättre imorrn, snöstorm regn och blåst har jag hört rycktas om. Kanske borde gå i ide??

Imorrn kommer liams farmor vid lunchtid för att barnvakta tills m kommer hem från jobbet. Själv ska jag ner och springa runt på stan. Hoppas på att få lite ärenden utredda. Kanske kan hitta något fint att piffa upp sig själv med också?! Behövs!!

Sov Gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Vart hittar du alla bilder till dina inlägg?! Ser ju så mycket roligare ut!! Jag vet inte ens hur man får in en bild bredvid texten sådär.... Har försökt men bilderna hamnar ändå bara mitt i texten =(
Hoppas du har en bra dag trots tråkigt väder! Jag ska träffa min mamma på Ikea om en stund och Max har inte ens vaknat... Bäst att sätta fart!!
Så länge Max inte blir sämre träffas jag jättegärna nästa vecka! Kommer vara väldigt mycket i Bergsbrunna ons-tors, så nån av dom dagarna skulle vara perfekt!
Kramar!