fredag 18 september 2009

ny dag

Vaknade och kände mig återigen helt ok i halsen och överallt för den delen. Enda som är tråkigt är att det inte är någon skola idag =( får se fram emot måndag istället =) Men först ska jag njuta av en hel helg tillsammans med familj och vänner. Imorgon lördag blir det maskeradkalas på dagen med Liam. Han ska vara viking, om kläderna passar det vill säga. Var till mammas jobb och lånade, kändes onödigt att köpa nytt. Senare på kvällen blir det tjejmiddag, lite fest och kanske utgång på det.....ska bli så jättekul. Maria som har festen är så otroligt duktig på att laga mat och baka, så efter en förmiddagspromenad med henne och våra hundar nu här så kan jag inget annat än att längta till middagen i morgon =) mums mums!!

I övrigt idag så har jag precis haft mitt andra coachsamtal. Känns så lyxigt att ha en utomstående person som ringer till en enbart för att höra hur man mår, om det är något som hindrar en i skolan, något man funderar på, vanor/saker man vill ändra på i sin vardag för att må bättre osv. Har aldrig tidigare varit med om någon liknande situation, så det här sättet att prata är helt nytt för mig. Och det känns bra. Och man får så mycket positiv feedback tillbaka. Det är en konst att kunna ta till sig positiv feedback och beröm. Det är vi alldeles för dåliga på i dagens samhälle.

Nu blir det lunch, sen ska jag och Zigge ta ytterligare en långpromenad för att dela ut reklam för m:s nystartade firma. Det är jag som gjort reklambladet...hihi...och det är så fint =) *nöjd*

Ha en kanondag och en härlig helg alla där ute......

1 kommentar:

Micaela sa...

Har mamma och pappa fått reklam? Vill se =)