torsdag 3 september 2009

jag är frisk, jag är frisk

Försöker lura min hjärna och intala den om att jag faktiskt är frisk....går sådär!! I morse när jag vaknade trodde jag att kroppen var död. Den kändes liksom tung och som en stor klump bara. Men vad har man för alternativ? Liam stod och ropade i sin säng och till dagis måste han ju även fast jag är hängig. Zigge skulle ju dessutom skjutsas till mormor (fast en dag för sent). Men när jag väl kommit på fötter, tagit en alvedon, tryckt i mig en leverpastejsmacka och ett glas mjölk (jag älskar mjölk) så kändes det faktiskt helt ok. Tur det, för idag ska jag fixa naglarna för första gången i mitt liv....hon kommer garva när hon ser hur mina händer ser ut. Men det kommer nog bli riktigt jobbigt för mig och låta någon studera mina naglar och nagelband ingående. Jag har ju alltid haft ångest för att låta någon titta på dem.....men det här är kanske ända sättet att bli kvitt min fula ovana. Nu ska jag sova tills Liam ska hämtas......finns det något skönare än att få somna på soffan.....2 timmar.....

1 kommentar:

C sa...

Du måste visa bilder på naglarna sedan!!!!