måndag 21 september 2009

måndag

Och så har man agerat hårmodell för första gången då. Vi håller just nu på att klippa graderingar och eftersom jag själv vill ha frisyrer med detta klippsätt passade det ju perfekt att demonstrera på mig. Och glad är jag för det =) så nu ser man ut som folk i skallen igen!!

Farmor hämtade Liam idag på dagis och Zigge är hos "sin mormor". Här är väldigt lugnt måste jag säga. Man vet knappt vad man ska göra!! Har suttit i soffan sen jag kom hem. Middag i soffan framför tv:n var inte igår. Eller inte "i" soffan, men sittandes i soffan. Ni fattar =)

Idag har vi pratat om tankar och om/hur man själv kan påverka sin inställning. Jag kan välja att se allt från en negativ sida, vilket också medför att jag kommer få väldigt dåligt humör. Annars kan jag välja att bortse från det negativa och endast fokusera på det som är positivt, även om det är det lilla. Då kommer jag automatiskt bli på bättre humör. Tankeväxling. Jag väljer hur jag vill uppfatta saker i min omgivning. Ojojoj.....nog för idag!!

Kram på er....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er!
Hoppas att alt är bra med er,här är allt toppen just nu.
Du är så himla duktig Helena som har både familj och studerar.Behöver du en hårmodell nån gång att testa på så vet du ju vart vi bor:)
Hälsa alla och kom snart upp och hälsa på oss!
Pussa Liam och hälsa att vi saknar han.
Kram
Sofia