onsdag 2 september 2009

nu är det för mycket

Nu har jag den där känslan då det känns som halsen sväller upp lite för varje gång jag sväljer. Då vet man att förkylningen är på intågande =( Jag har hällt i mig c-brus...nu ringer telefonen.... Det var mormor som undrade vart Zigge tagit vägen?? Ja, det kan man undra...hahaha....Zigge bor nämligen hos min mormor onsdag-fredag varje vecka. Men hallå, är det onsdag idag?? =) Kan man skylla på åldern?? Nej, jag har väl för mycket i huvudet just nu. Jobb i helgen, skola på måndag, en Liam som kommit på vad dagis är till för och gillar det inte för 5 öre och en Zigge som gärna vill ha massor med uppmärksamhet.....behöver jag fortsätta. Min hjärna har börjat säga ifrån med andra ord. Nej, det här var ännu en dag som jag helst skulle vilja spola över faktiskt.

God natt....

3 kommentarer:

C sa...

Lika bra att du vänjer dig. Det kommer vara så här ett tag nu. Min hjärna sväller över med jämna mellanrum och har så gjort under snart fem års tid.
Puss och kram

Hanna sa...

Tur att det är en ny dag imorgon :)

Hanna sa...

Har en tjej på kursen som heter Angelica. Någon som du jobbat med?
Hon visste vem du var.. vi kom in på frisörutbildningar idag nämnligen.. Krya på dej och drick kamomillte tills du storknar. kram