tisdag 17 februari 2009

Nya krafter - nya tag

Äntligen är jag (åter igen) friskförklarad. Tycker att sjukdomarna bara avlöser varandra här hemma. Men antar att det är något som medföljer småttingarna =) Bara att bita ihop och se glad ut....*smile*.

Lite uppdatering: innan magbakterierna tog över min kropp i lördagskväll så hann vi med en biltripp till Kista galleria. Vilken trevlig galleria. Dit kommer vi åka fler gånger. Massor med affärer, trevliga matställen och så smidigt med parkering. Tog inte lång tid att åka dit heller. Egentligen hade vi bokat in att, bara jag och m, skulle åka till Romme och åka lite slalom, snowboard. Men som sagt, det blir ju aldrig som man tänkt sig med barn i sin närhet. Så till helgen blir det heller inte av då jag ska, hör och häpna, jobba!! Ska faktiskt bli riktigt kul!! Ska ju endast gästspela under några få timmar, så det kan ju inte bli annat är kul.

Nu har vi precis kommit in från en, till en början underbar solig promenad, men som dock slutade med superkalla vindar och moln moln moln så långt ögat kunde se. Var är våren och solen??? (gud vad jag längtar)

Nej, nu blir det lite lunch innan vi skall möta upp micaela och max för en eftermiddagspromenad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Få se vad ni hittar på för kul aktivitet i helgen då.