måndag 23 februari 2009

måndagsdepp

Efter en mycket upplyftande och trevlig helg med bland annat jobb, så är åter måndagen här och därmed den sega vardagen. Usch, vad jag känner mig trött och hängig hela tiden. Men man får trösta sig med att det är "sånna" tider nu och att de flesta går runt med samma känsla som en annan. Ja ja, nog om det!!

Åkte till jobbet pigg och glad i lördagsfm. Kände mig upprymd. Och tro det eller ej, men det var riktigt kul att åter få jobba lite, vara Helena för en dag och inte mamma. En långtur till TomTiits var det som stod på planeringen och sedan taccos till middag. Inte fy skam!! Nu ser jag fram emot nästa gång det är dags att vara Helena =) Självklart var det också jättekul att träffa gamla arbetskollegor och ungdomar igen.

Har totalt tappat intresset av allt vad träning heter. Jag rör på mig så mycket varje dag, idag drog jag liam i pulkan runt stallet (tar ca 30 min) och kikade lite på hästarna. Helt svettig var jag när vi kom tillbaka. Tror faktiskt att min vardagsmotion är alldeles tillräcklig för min kropp. Däremot så saknar man egentiden man får när man åker iväg och tränar. Kanske ska testa på yoga-passen istället!?

Inga kommentarer: