lördag 7 februari 2009

Bloggandets baksida

Hittade en artikel på Aftonbladets hemsida om de mest lästa bloggarna i Sverige. Blondinbellas ligger som nr1...hur nu det kan gå till?! Gick iallafall in och kikade runt lite och jag kan verkligen inte förstå varför den är så himlans populär. Tittade in på kommentarer och "herre gud" vad med skit de måste kunna ta. Jag hade lagt ner för länge sedan och flytt Sverige tror jag. En kommentar löd: - Gå in på min blogg och läs hur jag dissar dig..hahah!! Personen hade sedan skrivit ett låååångt inlägg där hon väldigt detarjerat beskrev vad hon tyckte om Bella och hennes blogg.
Antar att det är sånt man får ta när man har en blogg med flera tusen läsare varje dag och en blogginkomst på runt miljonen per år.

Själv så är jag fortfarande utslagen. Är inte sjuk men känner mig "hängig i huvudet", om ni förstår vad jag menar =) Måste nog kolla upp det här på måndag ändå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har blitt förkyld men tänkte se till att det inte blir långvarigt!
Hoppas vi kan ses snart!

Anonym sa...

Tur förresten att jag inte har så många som läser min blogg =P