måndag 9 februari 2009

Aerobics


Idag drog jag med m på ett A1-pass på friskis och ojojoj.... Behöver nog gå flera gånger och träna upp min kordinationsförmåga. Passet kändes mer som ett dans-aerobicspass. Snurrar hit och dit. Ställde mig längst bak, med tanken att inte vara ivägen för någon annan. Tyvärr så fick jag en grönklädd stoppkloss framför mig, så jag varken såg vad instruktören gjorde eller vad någon annan gjorde heller för den delen. Nästa gång ska jag inte stå längst bak....bara näst längst bak =) Kul så in i norden var det iallafall.


När jag kliver innanför dörren sitter m i soffan och hejjar högljud på storvreta i matchen mot balrog. Gissa vem som vaknar då....så nu får m sota för det kan jag säga. Killar - ibland undrar man hur det står till uppe i knoppen.

1 kommentar:

ninalina sa...

hellre längst bak än längst fram!