tisdag 18 augusti 2009

lite kvällsbabbel

Nyss hemkommer från lite födelsedagsfika. Liam stupade i säng direkt efter vällingen. Det ska jag med snart. Stupa i säng alltså, inte dricka välling =) I morgon tänkte jag testa att väcka Liam lite tidigare än jag gjorde idag. Han är van att sova middag mellan 14-16 ca. Och det är VÄLDIGT mycket senare än vad de gör på dagis Väckte han strax innan 08 imorse och han somnade då vid 13.30 så imorrn blir det väckning strax efter 07 istället. Underlättar nog lite vid läggning på dagis i morgon om han är väldigt trött. Där sover de redan strax efter 12. Men det går nog bra.

Har så svårt att gå och lägga mig direkt när jag kommit hem, måste alltid sitta och varv ner någon timme först..... Hej hej

1 kommentar:

Hanna sa...

Är precis likadan.. måste också varva ner typ en timme o så.. annars måste man göra det i sängen och då blir det vrida och vända effekten för mej.

Emils dagis sover också tolv, så jag väcker honom också vid 07. När vi fått mera rutin på vardagen kommer han säkert vakna av sej själv :)

Vi kommer gärna på kräftskivan! Låter jättekul! Hade ni tänkt fredagen 12:e eller lördagen 13:e?

Vi hörs i slutet på veckan, ska åka till Gotland över helgen! :) Kramis