torsdag 6 augusti 2009

åter

Efter en välbehövlig vila från blogg och allt annat är man nu tillbaka, så smått iallafall. Bloggar lite när jag känner för det. Men det är ju så det ska vara. Så här mitt i sensommaren kan jag inte annat än att känna att den börjar lida mot sitt slut. Med allt vad det innebär. Måste säga att värmen kan man ju inte klaga på direkt. Mycket har hunnits med sen sist jag skrev. Eller lagom mycket ska jag säga. Kort tur till svärmors lilla sjöstuga för övernattning och bad med familjen. Möhippa och allt vad det innebär. Inte min dock =) En superkul dag och kväll/natt! En kortresa till Skara sommarland med övernattning i stuga två nätter. Kräftskiva vid lilla sjöstugan. Ja, små men alldeles lagom aktiviteter. Sommar och semester är som bäst när man får göra precis som man vill.

1 kommentar:

Hanna sa...

Kul att du är tillbaka! :) Hur var Skara? Vi skulle också åka dit men det var inget vidare väder nr vi skulle åka så det blev inget av det =(
Tyckte Liam det var kul?