torsdag 27 augusti 2009

it suck´s...

Ingen bra dag idag. Tröttare än någonsin och vad det beror på önskar jag att jag visste. Inte nog med det så har jag fått någon sorts allergi. Vaknade i natt av att jag låg och kliade över hela kroppen. Hela kroppen var täkt av någon sorts utslag. Jag ryser av utslag. Kliar fortfarande, men utslagen är borta. Hoppas de inte kommer tillbaka. Jag har dessutom varit totalt ensam hela dagen, förutom att Liam har härjat runt mig sen efter dagis. M har varit på nåt möte enda sen 16.30. Och är fortfarande inte hemma. Tog en promenad till päronen för att roa en gnällig Liam något efter middagen. That´s it! Hoppas på en trevligare dag imorrn.


några veckor gammal Liam

2 kommentarer:

Hanna sa...

Sjukt jobbigt med utslag? Inte torr på kroppen? Jag får jätteutslag som kliar om ja inte smörjer mej =P

Tack för inbjudan igen, vi kommer gärna :)

Micaela sa...

Lilla plutten! =)

Det lät som nässelutslag, oftast allergisk reaktion på något man ätit. Brukar dock gå över fort om man inte är superallergisk.

Hoppas du har en bättre dag idag!
Massa kramar!