fredag 28 augusti 2009

bröllop

Imorrn smäller det. BRÖLLOP. Ska bli så jättekul. Egentligen så är jag inte så mycket för just själva bröllop-grejen, men att bli bjuden och gå på andras är ju jättekul ju. Man får klä upp sig och vara fin - KUL!! Ska skjutsa iväg Zigge till mormor nu, Liam till sin mormor och morfar imorrn och M som fått den äran att vara bestman ska också skjutsas iväg ikväll till brudens blivande =) Lite pirrigt är det, fast varför jag är pirrig vet jag inte =) Man blir liksom allmänt glad och pirrig av bröllop.

4 kommentarer:

C sa...

Kul med bröllop :-)
D har åkt iväg och Noah har ett psykbryt av trötthet. Han har nu skrikit i 40 minuter. Till middag fick jag en halv laxbaguett. Huset är så stökigt att jag bojkottar allt och sitter framför datorn.
Sååååååå det jag vill säga är att jag tror jag vet hur det kan kännas ibland. Puss och kram.

Micaela sa...

Åh va mysigt med bröllop!!

Hanna sa...

Det är en speciell känsla med bröllop. Inte bara brudparet är lyckliga, det sprider nog av sej =P

Hanna sa...

Du vågade köra på Frisör! Vad roligt att höra! Tror att det är nu om någon gång man har både mod och chans att göra något sådant. Annars så faller man nog gärna in i det bekväma efter flera års jobbande... med fast inkomst =P Ska du börja som lärling eller har du anmält dej till en utbildning? hur lång? i uppsala? Jättenyfiken! :)

Gick galant imorse. Man gör ju det varje dag, men man kan ändå inte oroa sej =P