torsdag 9 april 2009

Skärtorsdag

Har ni klätt ur er idag nu och gått och knackat dörr??? Nej, inte jag heller. Inte har vi fått någon påhälsning av några kärrningar heller. Inte är jag så ledsen för det heller, mer godis till mig =) Har idag varit på IKEA med "ma" och ätit lunch. Liam var helnöjd med att springa runt på Barnens ikea med sin kompis samuel. På eftermiddagen har jag planterat påskliljor mm i krukor. Blev så fint så.

Nu sitter vi, jag och M och smuttar på varsitt glas vitt vin, det var inte igår ska jag säga. Vi firar att M från och med idag är arbetslös =) (så hör av er om ni/eller någon ni känner behöver ha något fixat hemma) och att vi fick tillbaka en lagom summa på skatten.

Glad påsk alla glada...

2 kommentarer:

ninalina sa...

Och vi som redan har snickare!! Attans!

Micaela sa...

Han råkar inte vara elektriker också...??