tisdag 21 april 2009

Burrrr....

.....fy vilket ruggigt väder. Man lurar sig. Strålande sol när rullgardinen drogs upp i morse. Men endast 9 grader och snålblåst.
Idag har vi lekt med max och micaela. Och det är alltid lika kul. Först lite lek i lekpark, sen promenad och därefter lek inomhus. Dagen har bara sprungit iväg.

Jag tror jag håller på att bli riktigt förkyld. Väldigt passande då jag ska vara med på planeringsdagar nu onsdag och torsdag. Känner mig uppsvälld i halsen, rinnig i ögonen och tryck i tinningarna. mnmn.....ingen kul alls. Får gå och lägga mig i tid och sen hoppas på det bästa.

Äntligen hemma snart iallafall!!

1 kommentar:

Micaela sa...

Trodde också ett tag att jag skulle bli dunderförkyld. Orkade knappt hela spinningpasset igår kväll och jag hostade hela vägen hem. Men idag verkar det bättre igen! Har varit på promenad idag utan att känna något av det.
Hoppas du klarar dig med!