lördag 18 april 2009

Allergisk?

Funderar om det är mycket pollen och annat i luften nu. Har känt mig ansträngd och grusig i ögonen i flera dagar nu. För att inte tala om hur trött jag känner mig konstant. Får väl besöka apoteket och se vad det finns för åtgärder att ta till. Idag vet jag inte vad som varit med mig. Sov till 10, segade mig upp, duschade, åt frukost. Tog en lååångsam promenad till mina päron på ett kort besök innan liams lunch. La liam i vagnen, han somnade på 2 minuter (som vanligt). Försökte läsa nya nummret av MAMA men kunde knappt hålla ögonen öppna. Somnade. Sov 2 timmar. Känner mig fortfarande grusig i ögonen och som om de skulle ploppa ut. Nu är jag nästan nyvaken och döhungrig.

3 kommentarer:

c sa...

Hanim vad? Jag fattar ingenting.
Pollen är det gott om. Jag har också konstant 20 kg grus i ögonen typ.

Håkan sa...

Lugn, det är bara latmasken. Går över. Bara att sova mera.

ninalina sa...

Fattar inte heller - var ni ute?? Du och H???

Jag är glad att jag inte är allergisk!